Spatiu de hosting gratuit pentru site-uri si bloguri

In tutorialele trecute am vorbit depre constructia unui site,in mod special gazduit pe un server de acasa,iar acest lucru este dezavantajos fiindca ar trebui sa tinem calculatorul deschis nonstop.O sa facem o serie de tutoriale despre constructia unui website pe un spatiu de hosting gratuit,unde avem avantaje si dezavantaje (fata de calculatorul de acasa o sa fim nonstop online,dar o sa avem reclama fortata pe site).Pentru cei care sunt hotarati sa construiasca un site ii sfatuiesc sa se gandeasca serios la ceea ce se cauta,sa vina cu idei originale si lucruri nemaiintalnite pe un alt website,acest lucru asigurand-ule un succes.Cei care au continut unic (si nu plagiaza ) au sansa sa si castige bani din acest lucru fiind cautati si vizitati.Spre deosebire de ceea ce va prezint eu,tin sa precizez ca este mult ma avantajos sa va achizititonati un domeniu propiu si un spatiu de hosting platit,unde aveti mult mai multe avantaje,dar calitatea trebuie sa ramana pentru a si scoate bani din asta.

Eu nu vreau sa fac reclama la un anume spatiu de hosting,dar am ales sa va prezint pe acesta pentru ca are destul de multe avantaje (cred ca este cel mai bun din Romania in categoria aceasta,daca ma insel chiar va rog sa ne scrieti pe rubrica de comentarii);aici aveti spatiu de hosting nelimitat,trafic nelimitat,puteti face un numar nelimitat de subdomenii,puteti adauga domenii propii,un numar nelimitat de baze de date MySql,adrese de mail nelimitate cu functia de mail activa,ultima versiune PHP,acces FTP nelimitat unde puteti urca pe site fisiere de maxim 50MB (ceea ce este destul de mult dupa parerea mea) si aveti posibilitatea de a scoate reclama de pe site in schimbul unei foarte mici sume de bani.Este vorba despre Hi2.ro unde am aratat mai jos cum puteti creea un cont.Odata creeat contul va sfatuiesc sa il accesati  cu ajutorul unui client FTP,iar de acolo sa cititi cele doua fisiere cu termenii si conditiile  precum si detalii de utilizare.

Dupa ce ati citit cele doua fisiere o sa trecem la pasul urmator si anume la crearea unui subdomeniu,care de asemenea este descris in tutorialul video de mai jos.Pentru cei care au un domeniu si vor sa il puna pe acest spatiu de hosting,din Control Pannel intrati la sectiunea Domenii si il puteti adauga de acolo.Dupa ce ati urmat pasii de mai sus puteti sa incepeti sa construiti websiteul,pe care il urcati in folderul subdomeniului care la-ti creeat ,cu ajutorul unui client FTP.Pentru cei care vor sa construiasca un Website cu ajutorul unei platforme CMS este necesar sa creeati o baza de date despre care mai avem un tutorial,dar o sa vorbim in tutorialul urmator cum putem proceda aici si despre cum putem sa ne facem un cont de mail.

Acestea fiind spuse va invit sa urmariti tutorialul video de mai jos ,iar daca aveti intrebari sau idei de tutoriale scrieti-ne pe rubrica de comentarii si o sa va raspundem in cel mai scurt timp.Vizionare placuta!

Comments
9 Responses to “Spatiu de hosting gratuit pentru site-uri si bloguri”
  1. eu spune:

    si de unde fac rost de codul de invitatie?

  2. yooo spune:

    Nu ai specificat nicaieri ca avem nevoie de invitatie. Daca tot ai cont nu poti sami trimiti tu o invitatie? ti-as fi foarte recunoscatoare

    • generalpc spune:

      La momentul cand am facut tutorialul nu se cerea invitatii.Invitatiile si le face rost fiecare cum poate.Eu am aratat doar cum se procedeaza.

    • generalpc spune:

      Dupa cum am spus atunci cand am facut tutorialul nu se cereau invitatii.Imi pare rau,acestea sunt dezavantajele la ceva gratuit.Va puteti descurca contactand alti administratori de site-uri,etc.

  3. yooo spune:

    gata am facut rost de invitatii iupiiii:) ptr cei ce vor invitatii ma puteti contacta la adresa de email: cumsacastigibanipenet@yahoo.com

  4. ioanam spune:

    as vrea si eu o invitatie pt hi2, please…?😀

  5. Bogdan spune:

    as avea si io nevoie de o invitatie daca e cineva amabil ID Y!M: Bogdan007ro

  6. Adi spune:

    CIca e gratuit. E CU PLATA NORMAL CA DA.
    Inscrierea pe hi2 este posibila doar cu invitatie.

    Daca nu aveti invitatie puteti obtine una prin SMS:

    Trimiteti un SMS la 7465 cu textul HOST

    si o veti primi imediat pe telefon.

    Costul unui SMS este de 5 Euro cu TVA
    Contul va fi creditat din start cu 5 Euro
    Numarul 7465 este valabil in retelele
    Orange, Vodafone si Cosmote

Lasă un răspuns

