Everest-cum imi dau seama ce configuratie am la calculator

In acest tutorial o sa vorbim despre un soft care este foarte util care se numeste Everest.Spre deosebire de alte softuri prezentate aici acesta nu este gratuit,dar il puteti descarca si folosi in varianta trial version pe o perioada de 30 de zile,dupa care o sa va puteti achizitiona o licenta sau il puteti descarca din alte surse (torrent,dc++).

Sunt foarte multe persoane care au calculatoare mai vechi sau nu mai au cd-urile cu driverele ce trebuiesc sa le instaleze si nu stiu cum sa le gaseasca.Noi am mai vorbit intr-un tutorial anterior despre instalarea driverelor prin alta metoda,cu ajutorul unui soft numit Device Doctor,dar acea metoda nu trebuie folosita decat in caz ca nu gasiti prin alte metode un anumit driver.O mentiune ar fii aceea ca atunci cand instalati un sitem de operare prima data trebuie sa instalati chipsetul si abia dupa aceea celelalte drivere (pentru a nu avea surprize sau erori,foarte multi se vaita ca abia au instalat windows-ul si ca nu le merge sau au erori,deci asta este principala cauza).

Daca ati pierdut cd-urile cu driverele chipset,sunet,imagine si nu stiti ce anume sa cautati si sa instalati nu trebuie decat sa instalati Everest si sa il rulati.Interfata programului este destul de simpla si intuitiva zic eu.Pentru cei care nu se pricep pot folosi everestul ca sa poata vedea ce placa de baza are,ce placa video are etc,si cu aceste informatii se pot duce pe siteul producatorului si isi pot descarca driverul potrivit (avand la dispozitie numele deviceului,seria si toate celelalte detalii) .Tot ce trebuie sa faceti este sa notati numele placii de baza sau al placii video cu seriile lor ,sa va duceti sa le descarcati si sa le instalati.

Sper sa va fie de folos si sa incepeti sa il folositi,iar daca aveti intrebari sau idei de tutoriale ne puteti scrie pe rubrica de comentarii si o sa va raspundem in cel mai scurt timp.Daca vreti sa faceti parte din echipa Generalpc ne puteti contacta la adresa de mail generalpc@hi2.ro sau la rubrica Contact.Vizionare placuta!

Comments
2 Responses to “Everest-cum imi dau seama ce configuratie am la calculator”
  1. luci spune:

    mersi mult ,chiar intr-o dilema de asta sunt eu acum mii de multumiri !

  2. marian spune:

    salut.. daca nu am placa de retea in pc, cum imi iau draivele de pe net ?

Lasă un răspuns

