Cum se instaleaza corect teme pe windows7

In acest tutorial o sa vorbim despre cum putem personaliza mai usor interfata din windows 7,de asemenea o sa vorbim si despre cum putem instala teme noi pe windows 7.Spre deosebire de windows xp si vista ,windows 7 vine cu o serie de imbunatatiri cu ajutorul carora ne putem personaliza mai usor windows-ul.Noul windows 7 vine cu mai multe teme preinstalate si pe care le putem schimba destul de simplu:faceti click stanga pe spatiul de lucru (desktop),apoi dati un click pe Personalize (personalizare) si o sa se deschida o fereastra din care puteti alege tema dorita (dintre cele preinstalate) cu un singur click.Daca doriti sa adaugati pe spatiul de lucru unul sau mai multe Gadget-uri,procedati asemanator ca la schimbarea unei teme numai ca aici faceti click pe Gadgets.Tot din fereastra din care puteti schimba temele aveti posibilitatea sa schimbati si culorile din marginea ferestrelor cu optiuni de schimbare a nuantelor si a transparentei.

Daca doriti sa descarcati mai multe teme sau gadgeturi le gasiti gratuit la download pe acest link:http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/personalize.

Pentru cei care vor sa-si instaleze pe calculator teme facute de alte persoane decat cei de la microsoft trebuie sa urmeze cativa pasi necesari pentru a fi feriti de probleme.In primul rand o sa ne trebuiasca un utilitar numit Universal Theme Patcher cu ajutorul caruia o sa patch-uim niste fisiere (dll-uri),acesta fiind functional pe windows xp,vista si windows 7.Acest utilitar este foarte util atunci cand temele descarcate de noi contin fisiere shell32.dll personalizate.Odata schimbat acest fisier vom beneficia de iconite noi pentru hard drive,my computer si altele,ceea ce o sa dea un aspect total schimbat sistemului vostru.

Dupa ce ati patch-uit sistemul va puteti duce sa descarcati temele dorite,iar folderul cu noua tema o sa trebuiasca sa il puneti in C/Windows/Resources/Themes.Daca doriti sa descarcati cateva teme o puteti face apasand aici.Acest tutorial este o preluare de pe Videotutorial.ro ,iar pentru a intelege mai bine va invit sa urmariti tutorialul video apasand pe linkul de mai sus.

Daca aveti intrebari sau idei de tutoriale scrieti-ne pe rubrica de comentarii,iar pentru a face parte din echipa noastra ne puteti contacta la rubrica Contact.Vizionare placuta!

Comments
5 Responses to “Cum se instaleaza corect teme pe windows7”
  1. Marian spune:

    Salut multumesc pentru tutorial si apreciez Videotutorial.ro…am si eu o mica problema daca imi poti da niste sfaturi sau daca ma poti rezolva intr-un fel,am o tema pentru windows7 facuta de un prieten si cand vreau sa o instalez nu imi apare tema respectiva ci,cea de la windows7 tema clasica am incercat
    Patchul de care ati spus dar nu cred ca asat e problema,aveti vreo propunere pentru mine?Multumesc frumos

  2. generalpc spune:

    Tema prietenului tau merge pe alte calculatoare?Daca da trebuie sa urmezi exact sfaturile din tutorial si ar trebui sa mearga.Poti incerca si pe alt pc sau poti pune pe altcineva sa o instaleze si apoi iti dai seama care este problema.Mai revino cu detalii.

  3. Andrei spune:

    Salut.Foarte bun tutorialul.As avea o intrebare :am windows 7 x86 si nu gasesc driverul audio, deoarece am un sistem 5.1 si nu se aud 2 boxe.Stii cumva de unde pot sa iau driverul?
    Mersi!

  4. Cristi spune:

    Totul s-a schimbat frumos, asa cum mi-am dorit, mai putin folderele care au ramas la fel cu acel galben plictisitor. Am instalat Midnight Theme, o combinatia frumoasa de negru cu albastru a la Inter Milan, dar in taskbar programele ce le deschid si folderele din PC nu imi apar in formatul combinativ de albastru cu negru cum este afisat in imaginea demonstrativa atasata langa tema. Ce nu am facut bine ?

Lasă un răspuns

